امیدوار

سلام ما هم هستیم پنج شنبه 85/3/11 ساعت 4:50 عصر

کمی سربالایی و بعد پایین رفتن به سمت یه دره !!! و بعد تراورس رفتن!!!

و بعد مدام سربالایی بود و افزایش ارتفاع !!! هوا خیلی سرد نبود باد ملایم گهگاهی و دورترها مه !! تو یه شیب رو به بالا بارش تگرگ شروع شد ! و شدت اون کم و زیاد میشد!! کم کم دیگه به حالت برف روی زمین نشسته بود و جاپاها مشخص میشد!

از ساعت ۱۰ که حرکت کردیم استراحت های موقتی و کوتاه برای جمع شدن تیم داشتیم و  و  استراحت طولانی نداشتیم !!! تیم یه دست نبود و این نکته ای بود که خیلی جاها در تیم دیده میشد که مثل لشگر شکست خورده باشیم اما جالب اینکه دوباره جمع میشد و خیلی تاخیری ایجاد نمیشد!

یکی دو مسیر برفی رو تراورس رد کردیم و دست به سنگ زیاد داشت و گاهی اینا سرعت رو کم میکرد و مثل یه گلوگاه عمل میکرد و فاصله بین افرادی که زودتر رد شدن با نفرات بعدی زیاد میشد!

ساعت ۳ بعدازظهر بالای یه شیب برای ناهار موندیم! قله همهن هنوز دیده  نمیشد اما مسیر پیش رو تا حدودی مشخص بود که باید روی یه یال دیگه - عمود بر این مسیری که اومده بودیم - حرکت میکردیم و منتهی به قله میشد!

حدود ۴۵ دقیقه بعد حرکت و خیلی زود روی یال قرار گرفتیم - یال سنگی و برفی!!! یه جای بامزه بود که از توی یه طونل برفی رد میشدیم!!